Veelgestelde vragen
- Aanmelden en overstappen
- Alles over onze energie
- Alles over Powerpeers
- Energiedashboard
- Energiecontract verlengen
- Geldzaken
- Groen Gas
- Meterstanden en (slimme)meters
- Opzegvergoeding
- Over onze app
- Prijsplafond voor energie
- Terugleververgoeding
- Tijdelijk Noodfonds Energie
- Compensatieregeling € 190
- Vriendenkorting
Aanmelden en overstappen
Lees hier alles wat je wilt weten over aanmelden bij en overstappen naar Powerpeers, de verschillende energiecontracten die we bij Powerpeers hanteren en over klant worden bij Powerpeers in het algemeen.
Wanneer je overstapt van een andere leverancier naar Powerpeers, dan wordt je overstap geregeld via de overstapservice. Controleer bij je oude leverancier wat de einddatum van je contract is, zodat je de juiste startdatum kan doorgeven. Wij kunnen helaas niet inzien wat de einddatum van je contract bij je oude leverancier is. Je hoeft je huidige contract niet zelf op te zeggen, dat doen wij. Dit gebeurt 1 werkdag voordat je contract bij Powerpeers in gaat. Het kan daarom zijn dat je van je vorige leverancier nog een verleningsaanbod ontvangt. Hier hoef je niet op in te gaan, je contract wordt automatisch opgezegd. Ook geven wij als je nieuwe leverancier je meterstanden door aan je vorige leverancier. Hiermee maken zij dan een eindafrekening.
Liever persoonlijk contact? Bekijk hieronder onze openingstijden.
Ben je benieuwd naar je verbruik of hoeveel je hebt teruggeleverd? Log dan in op je energiedashboard.
Stel je vraag eenvoudig via WhatsApp.