
Veelgestelde vragen
In de app zie je:
- de actuele marktprijzen van stroom en gas
- je verbruik en teruglevering
- je energiekosten
- tarieven voor vandaag en morgen
- tarieven uit het verleden
Kun je de Powerpeers app niet installeren op je smartphone? Dan heb je mogelijk nog onze oude Powerpeers app op je telefoon staan. Verwijder eerst de oude app en installeer vervolgens onze recente app. Werkt het nog steeds niet? De app wordt ondersteund vanaf software versie 15.0 (iOS) en 11.0 (Android). Heb je een oudere software versie op je telefoon staan? Dan kun je onze app helaas niet gebruiken. Meer informatie over onze app vind je op onze Powerpeers app pagina.
Je logt in met het e-mailadres welke gekoppeld is aan jouw Powerpeers account en je wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? Gebruik dan de optie ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Je ontvangt dan een nieuw wachtwoord per e-mail.
Je dagelijkse verbruik wordt uitgelezen via je slimme meter, mits je toestemming hebt gegeven voor dagelijkse uitlezing. Heb je zonnepanelen? Dan registreert je slimme meter ook je teruglevering aan het energienet.
Heb je nog geen slimme meter? Vraag deze aan via je netbeheerder.
Heb je wel een slimme meter, maar nog geen toestemming gegeven? Pas dit eenvoudig aan via je energiedashboard.
Je ziet:
- actuele en historische tarieven
- je verbruik en teruglevering
- all-in tarieven of kale tarieven (inclusief btw)
Je verbruik en hoeveel je teruglevert vind je terug in je energiedashboard onder verbruik.
Op je verbruikspagina vind je je jaarverbruik terug. Ook vind je dit terug op je laatste jaarafrekening. De jaarafrekening vind je terug onder betalingen in je energiedashboard.
Toch liever persoonlijk contact?
Liever persoonlijk contact? Bekijk hieronder wanneer we bereikbaar zijn.
Ben je benieuwd naar je verbruik of hoeveel je hebt teruggeleverd? Log dan in op je energiedashboard