Goed nieuws! We hebben een nieuw energiedashboard Neem een kijkje

Veelgestelde vragen

Aan het einde van het contractjaar ontvang je je korting. We verrekenen dit op de jaarafrekening.

Ja, dat kan. Ook bij een verlenging heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen die 14 dagen kan je zonder extra kosten je aanvraag annuleren. Annuleren doe je het snelst door te mailen of te bellen met onze klantenservice.

Met een vaste prijs weet je zeker dat de leveringstarieven niet zullen veranderen gedurende de looptijd van je contract. De netbeheerkosten en overheidsheffingen kunnen wel veranderen. Powerpeers stelt deze tarieven niet vast, maar moet deze kosten wel aan jou doorberekenen en afdragen aan je netbeheerder en de overheid. Je termijnbedrag verandert alleen als je energieverbruik hoger of lager blijkt te zijn. Dit berekenen we op de jaarafrekening op basis van je energieverbruik van het afgelopen contractjaar.

Je ontvangt een e-mail van ons met een bevestiging en de gegevens van je nieuwe energiecontract. Ook passen we je termijnbedrag aan zodra het nieuwe contract gestart is.

Heb je nog een vast contract lopen? Dan sluit de verlenging aan op je huidige contract. Is je huidige contract al verlopen of heb je een variabel contract? Dan gaat de verlenging per direct in.

Zodra je vaste prijs contract is afgelopen, zetten wij op de einddatum je contract automatisch om naar een variabel contract. Bekijk hier de voorwaarden.  

Je blijft gewoon energie ontvangen van Powerpeers, ook als je je contract niet verlengt. Verleng je niet, dan zetten wij je contract automatisch om naar een variabel contract dat dagelijks opzegbaar is. Met een variabel contract wijzigen de tarieven minstens twee keer per jaar (in elk geval per 1 juli en per 1 januari, maar ze kunnen ook tussentijds wijzigen. Dan krijg je vooraf bericht van ons over de nieuwe tarieven).

Je kan maximaal 3 maanden voor het einde van je huidige contract verlengen. Loopt je contract inderdaad bijna af. Dan vind je je persoonlijke aanbod terug in je energiedashboard.

Toch liever persoonlijk contact?

Liever persoonlijk contact? Bekijk hieronder wanneer we bereikbaar zijn.
Ben je benieuwd naar je verbruik of hoeveel je hebt teruggeleverd? Log dan in op je energiedashboard

E-mailStuur een e-mail

Snel gestuurd en altijd een persoonlijk antwoord.

service@powerpeers.nl
E-mailWhatsapp

Stel je vraag eenvoudig via WhatsApp.

Stuur een bericht
E-mailBellen

Onze collega's staan je graag te woord (maandag t/m vrijdag 09:00 - 15:00 uur).

020 22 02 300