
Veelgestelde vragen
Kun je de Powerpeers app niet installeren op je smartphone? Dan heb je mogelijk nog onze oude Powerpeers app op je telefoon staan. Verwijder eerst de oude app en installeer vervolgens onze recente app. Werkt het nog steeds niet? De app wordt ondersteund vanaf software versie 15.0 (iOS) en 11.0 (Android). Heb je een oudere software versie op je telefoon staan? Dan kun je onze app helaas niet gebruiken. Meer informatie over onze app vind je op onze Powerpeers app pagina.
De Powerpeers app is geschikt voor je Android of iOS smartphone. Je kunt de app downloaden in de Google Play store of iOS app store. De app wordt ondersteund vanaf software versie 15.0 (iOS) en 11.0 (Android). Meer informatie over onze app vind je op onze Powerpeers app pagina.
Heb je een slimme meter en heb je toestemming gegeven om deze dagelijks te laten uitlezen? Je dagelijkse verbruik is dan uitgelezen via je slimme meter. Hetzelfde geldt voor je levering aan het energienet als je zonnepanelen hebt. Heb je geen slimme meter, of heb je een slimme meter maar heb je geen toestemming gegeven om deze te laten uitlezen? Wil je de toestemming voor je slimme meter aanpassen? Dat kan via je energiedashboard.
In je energiedashboard krijg je inzicht in je dagelijkse stroom (en gas) verbruik. Je kunt zelf selecteren of je dit per jaar, maand of dag wilt inzien. Via de termijnbedragchecker houden we bij of je nog goed zit met je termijnbedrag. Mocht het nodig zijn dan wordt aangegeven of je je termijnbedrag moet aanpassen. Zo voorkom je verrassingen op je jaarafrekening. Daarnaast kun je je eigen energiebronnen kiezen. Dit zorgt ervoor dat je niet alleen ziet hoe veel stroom je hebt verbruikt, maar ook welke duurzame energiebronnen binnen Powerpeers in jouw energievoorziening hebben bijgedragen.
Heb je zonnepanelen? Dan zie je in je energiedashboard hoe veel stroom je hebt geleverd aan het energienet. Zorg wel altijd dat je je zonnepanelen hebt aangemeld. Dit kan via energieleveren.nl. Heb je op bepaalde momenten meer opwek dan verbruik? Dan deel je die stroom met andere Powerpeers. Bekijk meer informatie over stroom delen, klik hier.
Als laatste vind je in je energiedashboard alle belangrijke gegevens over je contract, zoals je kostenoverzicht, jaarafrekeningen, je persoonsgegevens en je belangrijke documenten.
Je verbruik en hoeveel je teruglevert vind je terug in je energiedashboard onder verbruik.
Op je verbruikspagina vind je je jaarverbruik terug. Ook vind je dit terug op je laatste jaarafrekening. De jaarafrekening vind je terug onder betalingen in je energiedashboard.
Toch liever persoonlijk contact?
Liever persoonlijk contact? Bekijk hieronder wanneer we bereikbaar zijn.
Ben je benieuwd naar je verbruik of hoeveel je hebt teruggeleverd? Log dan in op je energiedashboard
Bellen
Onze collega's staan je graag te woord (maandag t/m vrijdag 09:00 - 15:00). Vrijdag 18 april en maandag 21 april is de klantenservice gesloten.
020 22 02 300