Veelgestelde vragen

Heb je een slimme meter en heb je toestemming gegeven om deze dagelijks te laten uitlezen? Je dagelijkse verbruik is dan uitgelezen via je slimme meter. Hetzelfde geldt voor je levering aan het energienet als je zonnepanelen hebt. Heb je geen slimme meter, of heb je een slimme meter maar heb je geen toestemming gegeven om deze te laten uitlezen? Wil je de toestemming voor je slimme meter aanpassen? Dat kan via je energiedashboard. 

In je energiedashboard krijg je inzicht in je dagelijkse stroom (en gas) verbruik. Daarnaast kun je je eigen energiebronnen kiezen. Dit zorgt ervoor dat je niet alleen ziet hoe veel stroom je hebt verbruikt, maar ook welke duurzame energiebronnen binnen Powerpeers in jouw energievoorziening hebben bijgedragen.

Heb je zonnepanelen? Dan zie je in je energiedashboard hoe veel stroom je hebt geleverd aan het energienet. Ook kun je je zonnepanelen aanmelden op het Powerpeers platform om stroom te delen met andere Powerpeers. Heb je op bepaalde momenten meer opwek dan verbruik? Dan laten wij zien hoe veel kWh je hebt kunnen delen. Voor meer informatie over stroom delen, klik hier.

Als laatste vind je in je energiedashboard alle belangrijke gegevens over je contract, zoals je kostenoverzicht, je persoonsgegevens en je belangrijke documenten.

Toch liever persoonlijk contact?

Liever persoonlijk contact? Bekijk hieronder wanneer we bereikbaar zijn.
Ben je benieuwd naar je verbruik of hoeveel je hebt teruggeleverd? Log dan in op je energiedashboard

E-mailStuur een e-mail

Snel gestuurd en altijd een persoonlijk antwoord.

service@powerpeers.nl
E-mailWhatsapp

Stel je vraag eenvoudig via WhatsApp.

Stuur een bericht
E-mailBellen

Onze collega's staan je graag te woord (maandag t/m vrijdag 09:00 - 15:00).

020 22 02 300