Nieuw bij Powerpeers: dynamische energie. Ontdek welk contract bij jou past!

Veelgestelde vragen

Aan het einde van het contractjaar ontvang je je korting. We verrekenen dit op de jaarafrekening.

Ja, dat kan. Ook bij een verlenging heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen die 14 dagen kan je zonder extra kosten je aanvraag annuleren. Annuleren doe je het snelst door te mailen of te bellen met onze klantenservice.

Je ontvangt een e-mail van ons met een bevestiging en de gegevens van je nieuwe energiecontract. Ook passen we je termijnbedrag aan zodra het nieuwe contract gestart is.

Heb je nog een vast contract lopen? Dan sluit de verlenging aan op je huidige contract. Is je huidige contract al verlopen of heb je een variabel contract? Dan gaat de verlenging per direct in.

Je blijft gewoon energie ontvangen van Powerpeers, ook als je je contract niet verlengt. Verleng je niet, dan zetten wij je contract automatisch om naar een variabel contract dat maandelijks opzegbaar is. Met een variabel contract wijzigen de tarieven meerdere keren per jaar. Dan krijg je vooraf bericht van ons over de nieuwe tarieven.

Je kan maximaal 3 maanden voor het einde van je huidige contract verlengen. Loopt je contract inderdaad bijna af. Dan vind je je persoonlijke aanbod terug in je energiedashboard.

Toch liever persoonlijk contact?

Liever persoonlijk contact? Bekijk hieronder wanneer we bereikbaar zijn.
Ben je benieuwd naar je verbruik of hoeveel je hebt teruggeleverd? Log dan in op je energiedashboard

E-mailStuur een e-mail

Snel gestuurd en altijd een persoonlijk antwoord.

service@powerpeers.nl
E-mailWhatsapp

Stel je vraag eenvoudig via WhatsApp.

Stuur een bericht
E-mailBellen

Onze collega's staan je graag te woord (maandag t/m vrijdag: 09:00 - 15:00).

020 22 02 300