Veelgestelde vragen

Wil je tweestapsverificatie weer uitzetten? Neem dan contact op met service.

Ja, het is mogelijk om in te stellen dat je met tweestapsverificatie inlogt. Dit wordt ook wel 2 factor authenticatie genoemd. Dit is een nóg veiligere manier om in te loggen in je energiedashboard. Om in te loggen moet je namelijk een verificatiecode invoeren. Je stelt dit in door op de inlogpagina van je energiedashboard onder de inlogknop te kiezen voor ‘klik hier’ bij ‘Wil je tweestapsverificatie instellen?’. Volg vervolgens de stappen om het voor jouw account aan te zetten. Wil je tweestapsverificatie weer uitzetten? Neem dan contact op met service. Let op! Inloggen met tweestapsverficatie is optioneel.

Je logt in met het e-mailadres welke gekoppeld is aan jouw Powerpeers account en je wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? Gebruik dan de optie ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Je ontvangt dan een nieuw wachtwoord per e-mail.

Annuleer je je aanvraag binnen je 14 dagen bedenktijd? Geef je annulering dan door via service@powerpeers.nl.

Heb je al een contract bij Powerpeers en is de levering al gestart? Dan kun je je contract opzeggen via je energiedashboard. Geef hier aan per welke datum je je contract wil beëindigen. Een contract opzeggen kan niet met terugwerkende kracht, geef je opzegging dus op tijd door. Je contract kan op zijn vroegst één werkdag in de toekomst worden opgezegd.

Zeg je je contract op maar heb je nog een vast contract lopen bij Powerpeers? Dan brengen wij een opzegboete in rekening. De hoogte van de boete hangt af van de resterende looptijd van je contract. We volgen bij het bepalen van de hoogte van de boete de richtlijnen van de ACM. De einddatum van je contract en de hoogte van de boete vind je in je contractvoorwaarden die je hebt ontvangen bij aanmelding.

Let op: heb je na 1 juni 2023 een contract afgesloten? Dan zijn de regels voor het opzeggen van een vast energiecontract veranderd. Wil je je vast contract voor het einde van je contractperiode opzeggen? Dan betaalde je daar eerder een vast bedrag voor. Vanaf 1 juni 2023 betaal je een opzegvergoeding op basis van de energie die al voor je is ingekocht. Hoe hoog dit bedrag is hangt af van verschillende dingen. Lees meer over de opzegvergoeding

Je kan je verhuizing zelf doorgeven via de optie verhuizen in je energiedashboard.

Je kunt je wachtwoord wijzigen door op de inlogpagina te kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’. Je krijgt dan per e-mail instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Het rekeningnummer voor de automatische incasso kun je wijzigen via je energiedashboard, onder ‘wijzig rekeningnummer‘. Wil je de automatische incasso uitschakelen en het termijnbedrag handmatig betalen? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@powerpeers.nl.

Iedereen vergeet wel eens wat! Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat bij ons bekend is. Dit e-mailadres is bevestigd in je contractbevestiging. Indien je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier je e-mailadres invullen en een nieuw wachtwoord aanvragen.

Toch liever persoonlijk contact?

Liever persoonlijk contact? Bekijk hieronder wanneer we bereikbaar zijn.
Ben je benieuwd naar je verbruik of hoeveel je hebt teruggeleverd? Log dan in op je energiedashboard

E-mailStuur een e-mail

Snel gestuurd en altijd een persoonlijk antwoord.

service@powerpeers.nl
E-mailWhatsapp

Stel je vraag eenvoudig via WhatsApp.

Stuur een bericht
E-mailBellen

Onze collega's staan je graag te woord (maandag t/m vrijdag 09:00 - 15:00).

020 22 02 300