Klachten

Klachten

Heb je een klacht? Laat het ons weten zodat we het samen kunnen oplossen.

Een tevreden klant vinden wij heel belangrijk. Daarom doen we elke dag ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen! Maar het kan een keer gebeuren dat je niet blij bent met onze service. Laat het ons weten zodat we het samen kunnen oplossen.

Neem contact op met ons serviceteam via service@powerpeers.nl of bel met ons via 020 22 02 300.

Heb je een klacht? Laat het ons weten zodat we het samen kunnen oplossen.
Niet tevreden met de oplossing?

Niet tevreden met de oplossing?

Kom je er niet uit met onze klantenservice? Jammer dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing. Je kunt een e-mail sturen aan het management van Powerpeers via info@powerpeers.com. Geef daarin aan wat het probleem is, waarom je niet tevreden bent en welke oplossing je voorstelt.

Onafhankelijk advies

Heb je behoefte aan onafhankelijk advies? Dan kun je je klacht ook voorleggen aan de geschillencommissie via de degeschillencommissie.nl.

Deze vragen zijn populair

Na je aanmelding krijg je 14 dagen bedenktijd. In deze bedenktijd kan je je aanvraag kosteloos annuleren. Indien je geen contract hebt lopen met een einddatum verder in de toekomst, dan zal je contract dus op zijn vroegst 15 dagen na aanmelding starten. Powerpeers regelt de overstap en houdt rekening met de einddatum die je zelf opgeeft. Let op: heb je nog een vast energiecontract bij een andere leverancier? Geef dan zelf de juiste ingangsdatum door die aansluit op je huidige contract. Zo voorkom je een opzegboete bij je huidige leverancier. Powerpeers kan de einddatum van je oude energiecontract niet meer opvragen in een centraal register. De toegang tot het zogenaamde Contract Einde Register (CER) is per 25-1-2020 gestopt voor alle energieleveranciers.

Powerpeers regelt de overstap en houdt rekening met de einddatum die je zelf opgeeft. Let op: heb je nog een vast energiecontract bij een andere leverancier? Geef dan zelf de juiste ingangsdatum door die aansluit op je huidige contract. Zo voorkom je een opzegboete bij je huidige leverancier. Powerpeers kan de einddatum van je oude energiecontract niet meer opvragen in een centraal register. De toegang tot het zogenaamde Contract Einde Register (CER) is per 25-1-2020 gestopt voor alle energieleveranciers.

Nieuwe klanten: Je kunt bij Powerpeers kiezen voor de zekerheid van een vast contract voor 1 , 2 of 3 jaar. Je kunt ook kiezen voor een variabel contract of een modelcontract (met een variabele prijs die 2 keer per jaar wijzigt). Bij een variabel contract en een modelcontract geldt een opzegtermijn van 30 dagen.

Bestaande klanten: ben je klant bij Powerpeers en loopt je contract bijna af? Dan zetten wij je contract automatisch om naar een variabel contract. Je kunt ook kiezen voor een vast contract van 1 of 3 jaar. In je energiedashboard staat een aanbod voor je klaar.

Aan het eind van jouw verbruiksjaar wordt de energie die je met je zonnepanelen hebt opgewekt weggestreept tegen de energie die je hebt verbruikt. Powerpeers verrekent de door jou geleverde en afgenomen elektriciteit tegen hetzelfde tarief. Dit heet salderen. Lees hier meer over salderen. Voor de stroom die je nog extra opwekt en aan ons teruglevert ontvang je een terugleververgoeding. Bij Powerpeers wordt er op jaarbasis gesaldeerd en niet per maand.

Contact

Stuur een e-mailStuur een e-mail

Snel gestuurd en altijd een persoonlijk antwoord.

service@powerpeers.nl
WhatsappWhatsapp

Stel je vraag eenvoudig via WhatsApp.

Stuur een bericht
BellenBellen

Onze collega’s staan je graag te woord (maandag t/m vrijdag 09:00 – 15:00).

020 22 02 300